Zgodnie z ostatnim raportem TNS OBOP więcej niż 30% mikrobiznesów w Polsce nie wdrożyło własnej strony w internecie i nie korzysta z e-mail w swojej aktywności biznesowej.
Chociaż wynik analizy wydaje się być bardzo wysokim, to można wykorzystać kilka prostych metod na wyeliminowanie kłopotu i uzyskanie w niedługim okresie trwałych podstaw pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom najczęściej proponuję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a zwykle skuteczne: zorganizowanie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku instalację nabytej w sieci templatki u takich twórców jak templatemonster.com.
Takie nieskomplikowane podejście pozwala na najczęściej natychmiastowy rezultat – witryna w sieci nie tylko pokaże się w sieci ale również będzie wyglądać w zgodzie z trendami. W większości przypadków, w koszcie około 600 pln brutto można osiągnąć wymagane cele.
Wdrożenie www nie przenosi się na obecność firmy w internecie. Krytycznym działaniem jest jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych firm lub dalej z naszą pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Priorytetem jest to, by treści w witrynie były często aktualizowane i dostosowane tak w treści jak również nagłówkach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz