Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że blisko 30% małych biznesów w chwili obecnej nie zorganizowało własnej witryny w sieci i nie korzysta z e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż rezultat ten sprawia wrażenie być bardzo wysokim, to można wskazać parę prostych metod na wyeliminowanie kłopotu i stworzenie w krótkim odcinku czasu podwalin pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a jednocześnie dające oczekiwany rezultat: zbudowanie strony www wykorzystując wordpress lub joomlę, a dalej założenie zakupionej w internecie templatki u takich twórców jak themeforest.com.
Takie proste podejście pozwala na praktycznie natychmiastowy rezultat – strona nie tylko pokaże się w internecie ale także będzie wyglądać w zgodzie z trendami. W większości przypadków, w kwocie około 500 zł netto udaje się odhaczyć wymagane cele.
Wdrożenie serwisu nie oznacza pojawienia się firmy w sieci. Priorytetowym zagadnieniem staje się jej optymalizacja częstokroć z pomocą doświadczonych firm lub dalej z nami, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Najważniejszym jest pamiętać, by zawartość w serwisie internetowym były systematycznie aktualizowane i przygotowane zarówno w treści jak również meta tagach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz